الخميس، 19 سبتمبر 2019

ألتافه وألخاين ( محمد علي ) والمؤامرة الكبرى





المؤامرة الكبري في موضوع هذا الصعلوك التافه الخائن لم تعلن خيوطها حتي الان .. وبصفة مبدأية وقبل كل شىء ..
 
 
مما لاشك فيه اهم عمودين وارتكازين لوقوف اي دولة علي رجلها هما الشرطة والجيش .. ولنا سابقة في 25 يناير عندما اسقطوا الشرطة سادت الفوضي وكانت بداية لانهيار وسقوط الدولة لولا تدخل القوات المسلحة واشتغلت وقتها شرطة وجيش في أن واحد .. اي حماية حدود الدولة في الخارج وحماية الشعب وممتلكاته في الداخل .. مابالك بقي لو لقدر الله سقط الجيش .. وهو حلم مايقرب علي الاقل ربع الكرة الارضية .. تركيا علي قطر علي اسرائيل علي التنظيم الدولي للاخوان علي ايران علي حماس علاوة علي جميع دول اوربا التي لاتريد لا للعرب ولا للاسلام اي خير او تقدم او قوة يحسب لها الف حساب مثل قوة الجيش المصري ..
هنا الناس او الشعب المصري لابد ان يدرك تماما ان جيشه مستهدف ليل نهار علي مدار ال 24 ساعة .. احضروا له منتخب ارهاب العالم وغرسوه في سيناء فلم ينال هذا من قوة وقدرة الجيش المصري ..
اجتمع كل من هو كاره لمصر ( دول وحكومات ومخابرات محلية وعالمية ) علي مستوي العالم كله ودرسوا قوة وتسليح الجيش المصري ووجدوا من الصعوبة او استحالة هزيمة هذا الجيش في العصر والوقت الحالي ..وحقيقة السيسي له يد في اضافة المذيد من القوة والتسليح للجيش المصري .. والحالة التي وصلنا ليها ونفخر بيها جميعا كمصريين بنحب تراب بلدنا ونعشق جيشنا …
هذا الولد الفاسد التافه شمام الهيروين والكولة .. بالذمة المظهر اللي ظهر بيه ابوه مظهر لرجل محترم متدين مثل اباءنا واجدادنا .. ايه لون القميص اللي كان لابسه وايه الشعر المتدلي علي كتفه ده … هذا الرجل بهذا المنظر وهذه هي تربيته .. تربية فاسدة ..المهم .. هذا الولد التافه الفاسد قيل انه قبض 2 مليار دولار من قطر وتركيا .. عشان كده باع كل املاكه فجأة بدون علم ابوه والمقربين له برخص التراب خاسرا ل 100 مليون جنيه علي الاقل ..
هو مخطط تم تفصيله باتقان والولد كان عارف وجري باع كل املاكه ..وهرب وترك اسرته وابوه واولاده الخمسة للمصير المجهول .. بالذمة دا انسان طبيعي وعاقل وسوي .. باع نفسه للشيطان ..شوف طريقة كلامه في الفيديو الاول .. شمام بيحك علي مناخيره 300 مرة وكلام لايستقيم ولايدخل علي اي عاقل وبذاءات وشتائم وفي مين يابن الكلب .. في اهم رمزين للدولة المصرية . .. وفي الشريط الثاني بالامس طلع علينا بشكله المريب تلاحظ جفون عينيه منتفخة بشكل غريب وبيهرج وبيعزم جمهوره علي البطاطس اللي كان يأكلها .. بشكل هايف ومقزز وبشكل ساخر .. مافات من وجهة نظري قد مات .. ولكن ماهو قادم من كلام واشاعات في هذا الموضوع هو الخطر والخطير … ف حذاري للناس ولازم عيوننا تبقي مفتحة … حفظ الله مصر وشعبها وجبشها وقيادتها السياسية ..


#الجاسوس_محمد_على
SHARE

Author: verified_user

0 Comments: